تمومش کن...


خودمو خودت

 

چی شد که دورعشقمون چرخیدی و فقس زدی

 

 

 

 

 

 

 بسه تمومش کن برو آتیش به عشقمون نکن
 
منو شکستی لااقل حرمت عشق نشکنش
 
منو شکستی لااقل شکسته ها مو پا نزن
 
 باخنده اسم یارتو تو روی من صدا نزن
 
تمومش کن دروغا تو برو با اون یکیت خوش باش
 
نذار مثل چشمای من بخشکه اشک توی چشماش
 
برو خوش باش وباور کن که یار واقیت اونه
 
دلم می سوزه به حالش که هیچ از تو نمی دونه
 
گلبرگ خاطرات من پرپر شده به پای تو
 
گم شد صدای ناله هام میون خنده های تو
 
بسه برو غریبه شو با منو با دنیای من
 
با اون بگو با اون ببین با اون بخند بجای من
 
من فکر خوبی کردن و تو فکر پشت پا زدن
 
من تا نهایت با تو تو روز اول جا زدن
                  
 حتی دلیلشم نگو چی شده که من رو پس زده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:,ساعت 16:31 توسط وصال| |


Power By: LoxBlog.Com